Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a adoptat şi a publicat astăzi Strategia de reglementare în domeniul serviciilor poştale pentru perioada 2012-2016 prin care a identificat ca direcţii principale de acţiune promovarea intereselor utilizatorilor de servicii poştale, asigurarea dreptului de acces la serviciu universal, promovarea concurenţei în sectorul serviciilor poştale, încurajarea investiţiilor şi promovarea inovaţiei, conform unui comunicat remis redacţiei.
Analiza statisticilor privind reclamaţiile primite de furnizorii de servicii poştale indică existenţa unor probleme legate de calitatea serviciilor şi respectarea drepturilor utilizatorilor, cauzate inclusiv de lipsa de informare adecvată a acestora. Pentru a proteja utilizatorii, ANCOM îşi va concentra eforturile pe creşterea calităţii şi securităţii serviciilor poştale şi a eficienţei furnizorului de serviciu universal, intensificând activitatea de monitorizare şi control.
În ceea ce priveşte furnizarea serviciilor din sfera serviciului universal, în cursul următorilor ani va fi analizat şi actualizat, dacă e cazul, Contractul-cadru de furnizare a serviciilor din sfera serviciului universal, precum şi regulile aplicabile furnizării acestora.
F.A. Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a adoptat şi a publicat astăzi Strategia de reglementare în domeniul serviciilor poştale pentru perioada 2012-2016 prin care a identificat ca direcţii principale de acţiune promovarea intereselor utilizatorilor de servicii poştale, asigurarea dreptului de acces la serviciu universal, promovarea concurenţei în sectorul serviciilor poştale, încurajarea investiţiilor şi promovarea inovaţiei, conform unui comunicat remis redacţiei.
Analiza statisticilor privind reclamaţiile primite de furnizorii de servicii poştale indi