BBC publică un material despre oamenii din spatele GOOGLE DOODLE, logo-urile interactive ale Google care celebrează diverse evenimente. În timpul JOCURILOR OLIMPICE 2012 de la Londra, Google a schimbat logo-ul în fiecare zi, dedicând câte un GOOGLE DOODLE pentru mai multe sporturi, cum ar fi fotbal, baschet, atletism sau gimnastică.
Primul Google Doodle
Logo-ul dedicat lui Gideon Sundback, unul dintre cele mai cunoscute
Doodle-ul dedicat lui Gustav Klimt a fost fost pictat manual
Primul GOOGLE DOODLE a apărut în 1998, fiind vorba despre un simplu omuleţ desenat în spatele primei litere „O”. De atunci, au fost peste 1.000 de logo-uri interactive, unele dedicate unor evenimente cunoscute în întreaga lume (Jocurile Olimpice, Ziua Muncii), iar altele pentru comemorarea unor personalităţi marcante (cum ar fi inventatorul fermoarului, Gideon Sundback, sau prima femeie pilot care a traversat Atlanticul, Amelia Earhart).
Deşi logo-urile GOOGLE DOODLE sunt văzute de sute de milioane de oameni, iar aceştia petrec minute bune interacţionând cu ele, se cunosc foarte puţine despre oamenii care le realizează. Aceştia formează o echipă mică, situată într-un birou din California şi condusă de Ryan Germick. Directorul de creaţie spune că nu se gândeşte niciodată că operele sale sunt văzute de sute de milioane de oameni. „Din punctul meu de vedere, dacă reuşesc să îmi fac colegii să râdă, înseamnă că mi-am făcut treaba”, spune Germick. El a precizat că nu se consideră artist sau designer, ci consideră că doodle-urile pe care le face se află „la graniţa dintre artă, divertisment, tehnologie şi grafică”.
Două dintre logo-urile dedicate Jocurilor Olimpice Londra 2012
Doodle-ul dedicat compozitorului Robert Moog
Logo-ul Pac Man a ţinut sute de milioane de oameni "ocupaţi"
Kris Hom, un alt membr