Compania Albalact continuă să raporteze creşteri în primul semestru al acestui an, realizând obiectivele de business bugetate. Cifra de afaceri a companiei înregistrată în semestrul I 2012 se menţine la nivelul cifrei raportate în aceeaşi perioadă a anului trecut.
În 2012, Albalact a raportat o cifră de afaceri de 165.897.770 lei, în timp ce în primul semestru 2011, compania a avut o cifră de afaceri de 165.869.656 lei. Profitul net pe primul semestru al acestui an este de 3.577.753 lei, cu 58% mai mare decât profitul din primul semestru al anului 2011 (2.263.859 lei).
“Considerăm că rezultatele sunt bune, se încadrează în liniile bugetate, în condiţiile de piaţă actuale. Aşa cum am anunţat, anul acesta am dezvoltat portofoliul de produse, am lansat o gamă nouă, diversificată, de brânză proaspătă de vaci sub brand-ul Rarăul şi am extins şi portofoliul brand-ului Zuzu cu produse ambalate la pahar. Ne pregătim să intrăm în categorii noi de piaţă în a doua jumătate a anului”, a declarat Irina Măndoiu, director comercial Albalact.
„După ce a încheiat investiţii importante în fabrica Rarăul, de curând Albalact a adus pe piaţă o gamă nouă de brânză proaspătă de vaci, cu produse diversificate şi originale, atât la nivel de ingrediente şi reţetă, cât şi la nivel de inovaţie în ambalaje. Odată cu noua gamă, compania a introdus o reţetă proprie - brânza de vaci Moldoviţa, un amestec de brânză de vaci cu smântână si puţină sare. Portofoliul mai cuprinde alte sortimente de brânză proaspătă tip gustare şi desert, dar şi două sortimente tip ingredient, pentru plăcinte şi prăjituri, unice pe piaţă. Pentru gama Rarăul, Albalact a lansat şi o nouă campanie de comunicare TV la nivel naţional, completată cu activităţi de PR şi activităţi de trade marketing şi online”, se afirmă într-un comunicat de presă al companiei.
Compania Albalact este pe locul 3 în t