Raiffeisen Leasing, a doua mare companie din domeniu afiliată unei bănci, a lansat o variantă de finanţare în lei pentru clienţii din categoria IMM, inclusiv profesii liberale, şi pentru persoane fizice autorizate.
Finanţarea poate fi contractată la o dobândă fixă de 10,6% pe an sau cu un cost variabil format din dobânda interbancară ROBOR la o lună (5,78% în prezent) plus o marjă de 4,95 puncte procentuale. Raiffeisen finanţează prin acest produs achiziţia de autotusime, vehicule comerciale, echipamente noi şi second-hand şi cere un avans minim de 15%, dar acesta poate ajunge şi la 50%. Compania încasează şi un comison de gestiune lunar de 25 de lei plus o taxă de administrare de 2% din preţul de achiziţie fără TVA, plătibilă o singură dată la începutul contractului.
Costul total al finanţării include şi o taxă de logistică, diferită în funcţie de tipul bunului achiziţionat. Pentru siguranţă, pe toate camioanele cu preţ de achiziţie de peste 50.000 de euro se montează GPS. "Am lansat produsul în lei pentru a le oferi clienţilor o alternativă prudentă de finanţare, care le permite să evite riscul valutar", spune Felix Daniliuc, directorul general al Raiffeisen Leasing. Piaţa leasingului este dominată de euro ca urmare a costului mai atractiv.
Raiffeisen Leasing, a doua mare companie din domeniu afiliată unei bănci, a lansat o variantă de finanţare în lei pentru clienţii din categoria IMM, inclusiv profesii liberale, şi pentru persoane fizice autorizate.
Finanţarea poate fi contractată la o dobândă fixă de 10,6% pe an sau cu un cost variabil format din dobânda interbancară ROBOR la o lună (5,78% în prezent) plus o marjă de 4,95 puncte procentuale. Raiffeisen finanţează prin acest produs achiziţia de autotusime, vehicule comerciale, echipamente noi şi second-hand şi cere un avans minim de 15%, dar acesta poate ajunge şi la 50%. Comp