Vera Heiman are 53 de ani si o experienta de sapte ani in online. O perioada scurta, mai mult de jumatate reprezentata de criza, insa in care a promovat 295 de proiecte rezidentiale, ce totalizeaza peste 7.000 de apartamente. Citeste povestea omului de legatura intre portalul imobiliare.ro si dezvoltatorii de locuinte.
Inainte de a „intra” in real estate, Vera Heiman a lucrat timp de 16 ani ca director economic la Portile de Fier 2 si, mai tarziu, la Rio, un producator de bauturi racoritoare carbogazoase, unde a gestionat investitii anuale de 16 milioane de marci (n. red.: circa 8 milioane de euro) si a fost responsabila de relatia cu 11 banci.
Primul contact cu piata imobiliara l-a avut in anul 1995, cand, impreuna cu sotul sau si trei asociati germani (n.red. unul fiind Kurt Gotz, initiatorul proiectului imobiliare.ro si actionar in Realmedia Network, compania care opereaza portalul), au construit case pe structura de lemn, dupa o tehnologie dezvoltata in Germania. In perioada 1995-2000, cei cinci au construit in Timisoara peste 300 de case.
„Am apreciat la nemti modul de viata pragmatic si faptul ca stiu foarte bine sa faca diferenta intre nevoie si moft. Mai mult, ei traiesc si se dezvolta intr-un sistem extrem de pragmatic care incurajeaza satisfacerea nevoilor reale in detrimentul mofturilor, ori asta se reflecta inclusiv in proprietatile pe care le poseda”, spune Vera Heiman.
Un bun vanzator se bazeaza pe onestitate, incredere si minimum garantat Tot in perioada aceasta a semnat primul contract prin email „fara sa fi vazut persoana la fata”, fapt cu totul neobisnuit pentru modul de lucru de atunci.
In opinia sa insa, un bun vanzator stie sa dezvolte o relatie de lunga durata bazata pe trei piloni: onestitate, incredere si minimum garantat, adica „nu promiti decat ce stii sigur ca poti sa oferi, iar tot ce vine in plus este bonus”.