De la filmulete de acum 30 de ani, pana la reclame publicate pe Youtube acum 3 saptamani, unele postari au intrecut orice imaginatie in materie de vizualizari.
Iata care sunt cele mai urmarite reclame online, potrivit Adweek:
Trailerul de la Angry Birds are 74 de milioane de vizualizari. Culmea este fix acesta nu este cel mai bun dintre toate, dar are cu 15 milioane de vizitatori mai mult decat restul.
Evian: cu 58 de milioane de vizualizari, reclama de la Evian, in care ti se promite o tinerete si o prospetime de bebelus daca bei aceasta apa, imparte publicul in doua: cei care gasesc copiii simpatici si cei care ii gasesc mai degraba infricosatori.
Volkswagen: aceasta este cea mai bine gandita reclama a acestei marci, incalzind inima tuturor familistilor care vor sa isi cumpere o masina. Are pana acum 54 de milioane de vizionari, ceea ce inseamna ca "Forta" si-a facut bine treaba.
Pepsi Generation: Michael Jackson si restul familiei temporar reunite au facut un spot pentru Pepsi in 1984, care a strans 44 de milioane de vizualizari. Oare cati copii au inceput apoi sa cante pe strada in speranta ca isi vor intalni starul preferat fata in fata?
Old Spice: 42 de milioane de persoane s-au uitat la Isaiah Mustafa si cat de grozav este el, poate femeile comparandu-si barbatii de langa ele cu "fenomenalul" mascul din reclama.
Pepsi: Kung-Fu, 37 de milioane de vizualizari. Un baiat trebuie sa treaca de testul final in pregatirea sa de a deveni un Shaolin. Cum altfel sa faca acest lucru, daca nu lovindu-se in mod intentionat cu capul de o doza de Pepsi?
T-mobile a popularizat flash-mob-ul printr-un video in 2009, evenimentul fiind creat de Saatchi&Saatchi, in Londra. Spotul a aparut si la TV, tinand cat o pauza