„ADfel”, evenimentul care aduce anual romanilor o saptamana de branded entertainment, a ajuns la cea de-a saptea editie. Organizat de IQads si sustinut de 24FUN si Radio Guerrilla, „ADfel” se va desfasura in acest an in perioada 13 - 19 august, in Club Fabrica. Sursa imagine: calendarevenimente.ro
Timp de 7 zile, brandurile se vor exprima prin intermediul ideilor neconventionale, provocand participantii la o serie de experiente inedite care se vor derula in spatiile diverse din Club Fabrica, de la terasa, pub si club, pana la sala de biliard sau skatepark indoor.
Elementele ce vor dicta pe parcursul saptamanii ADfel sunt curiozitatea, gandirea neconventionala si activitatile inedite, acestea alcatuind impreuna un set de experiente originale, construite pe interactiunea dintre branduri si public.
Anul acesta, ADfel devine din nou locul in care consumatorii se vor putea juca cu brandurile, printre activitatile principale care vor fi incluse in program fiind Grand Spoof, oferit de Ciuc Premium sub sloganul „Doar ideea conteaza”, competitia de design de tricouri Battle of the Six Words by AXE Excite, Zilele Culturale cu ale sale organizatii educationale, culturale si sociale, ADfel Galleries, care adapostesc cele mai premiate lucrari neconventionale din intreaga lume, precum si o serie de numeroase alte activari din partea brandurilor comerciale, care vor fi anuntate ulterior.
Si in acest an, redactia IQads pregateste Suplimentul ADfel, un ghid de ilustrare a evenimentului de branded entertainment si a fenomenului neconventionalului in Romania si in lume.
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania.
IQads este o marca a Blue Idea.
Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.