Noua generație a SUV-ului de lux britanic - prezentată astăzi - va fi expusă, în premieră mondială, la Salonul auto de la Paris de luna viitoare. Range Rover
Primul SUV cu o caroserie monococă din aluminiu
Sursa: LR Range Rover
Range Rover
Range Rover
Range Rover a reusit o ”performanță” de zile mari. A ”slăbit” 420 de kilograme, dar a rămas obez!
Noua generație a SUV-ului de lux britanic, care va fi expusă, în premieră mondială, la Salonul auto de la Paris de luna viitoare, se mândrește cu o caroserie monococă din aluminiu, care i-a permis, în ciuda unei amprente la sol superioare, să fie cu 420 de kilograme mai ușor decât actualul model.
Pentru cei care nu știu, modelul Range Rover aflat acum la vânzare cântărește 2,5 tone.
Dincolo de designul vizibil alterat (care păstrează însă ADN-ul brandului) și de profilul mai longilin etalate de noul Range, regăsim câteva îmbunătățiri - susține producătorul, Land Rover.
Spațiul pentru pasageri a fost mărit (grație ampatamentului superior cu 11 centimetri), iar scăderea în greutate aduce beneficii nu doar pe partea de consum și emisii, ci și la capitolul manevrabilitate.
Gama de motorizări a SUV-ului oferit doar cu tracțiune 4x4 (niciun artificiu gen Evoque aici) cuprinde două versiuni diesel (TDV6 - 3.0 litri, TDV8 - 4.4 litri) și una pe benzină (V8 Supercharged).
Noul Range Rover, probabil cel mai luxos SUV la ora actuală (peste BMW X5, Mercedes-Benz Clasa M sau Porsche Cayenne) va fi pus în vânzare în prima parte a anului viitor.