Faimosul festival unguresc, desfăşurat la Budapesta, a ajuns la a 20-a ediţie şi s-a încheiat luni. Şi în acest an, peste 300.000 de oameni au călcat pragul festivalului. Tot la această ediţie la Sziget a fost înregistrat şi vizitatorul cu numărul 6 milioane, care a primit un bilet pentru acces la festival, valabil pe viaţă.
Ca în fiecare an, line-up-ul de la Sziget a adus nume grele ale muzicii internaţionale, de la Placebo la Korn, Snoop Dogg sau The Killers. La înălţime au fost, însă, şi trupele mai puţin cunoscute la nivel de mainstream, dar care au avut un succes uriaş la publicul festivalului. Printre acestea se numără, spre exemplu, The XX, Lamb sau Crystal Fighters.
Vizitatorii care au ales să stea în cort, pe insula Obuda, însă şi cei cazaţi în oraş, au putut să-şi facă program şi în timpul zilei tot la festival, ocupându-şi timpul cu nenumărate workshopuri şi activităţi. La festival au luat parte vizitatori din peste 60 de ţări, motiv pentru care organizatorii spun că Sziget este, probabil, „cel mai internaţional“ festival din lume.
De-a lungul a 20 de ani, festivalul a adus în faţa publicului peste 3.800 de trupe. În primul an, bugetul festivalului a fost de aproximativ 100.000 de euro, iar evenimentul a atrat atunci 43.000 de fani. În 2011, bugetul a fost de peste 10 milioane de euro, cu o participare de 385.000 de fani ai muzicii bune din întreaga lume.