Federaţia Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS) lansează, alături de tour-operatorul S&S Travel, un produs special destinat turiştilor străini bazat pe faima pe care o are în străinătate legenda lui Dracula.
În concepţia FPTS şi S&S Travel, „Discover Dracula Tour – the history and the legends“ este „mai mult decât un produs turistic, e o modalitate de promovare a României pe pieţele exotice, acolo unde promovarea ţării noastre încă nu şi-a făcut simţită prezenţa îndeajuns“, se arată într-un comunicat al patronatului.
CLICK AICI PENTRU FOTOGALERIA CU DESTINAŢIILE TURULUI DRACULA
Umbra lui Ţepeş, vedetă în Asia
Discover Dracula Tour va fi promovat întâi pe pieţele asiatice, mai precis în China, Thailanda şi Japonia, acolo unde reprezentanţii FPTS au sesizat un interes sporit pentru locurile de legendă ale lui Dracula.
„Legenda pe care se bazează Discover Dracula Tour – the history and the legends nu trebuie să incomodeze opinia publică românească, ci să fie transformată într-o modalitate de a spori incoming-ul de turişti străini, profitând de faima universală a acestei figuri şi de atractivitatea pe care o reprezintă pentru turiştii străini. Falsele pudibonderii şi orgolii nu-şi au locul în concurenţa dură din turismul internaţional“, precizează conducerea FPTS.
Sârbii vor să ni-l fure
Preşedintele federaţiei patronale, Dan Matei Agathon, arată că „dacă România nu va profita de acest brand, o vor face vecinii săi, în Serbia existând deja o iniţiativă de a-l transforma pe Vlad Ţepeş şi legenda sa într-o poveste sârbească, tocmai pentru a crea un produs turistic al ţării vecine. Legenda pe care o vinde acest produs turistic le va revela turiştilor străini câteva locuri frumoase din România, deschizând apetitul pentru cunoaşterea acestei ţări, pentru întâlnirea cu istoria ei şi cu locurile ei de poves