Ministerul Turismului plateste aproape 250.000 euro pentru o campanie de promovare a brandului de tara in cadrul concertelor Lady Gaga si Red Hot Chili Peppers, precum si in cadrul festivalului B'estfest ce s-a desfasurat intre 6 si 8 iulie. Potrivit documentelor de pe site-ul MDRT, campania a fost aprobata de catre ministrul Eduard Hellvig, insa premierul Ponta a declarat, marti, ca va verifica daca aceste contracte nu au fost semnate de ministrii anteriori. "Daca cumva domnul Hellvig, indragostit de Lady Gaga, a aprobat acest proiect, o sa discut cu domnia sa", a declarat Ponta. Recent, unul dintre organizatorii meciului Dinamo-Barcelona s-a aratat deranjat de faptul ca Guvernul a ales sa sponsorizeze concertul Lady Gaga, si nu meciul de pe Arena Nationala.
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) plateste 1,14 milioane de lei pentru pentru o campanie de promovarea brandului turistic national cu ocazia concertelor Red Hot Chili Peppers din 31 august si Lady Gaga din 16 august de la Arena Nationala, dar si pentru promovarea la festivalul B'est Fest ce s-a tinut intre 6 si 8 iulie in Tunari.
Potrivit docuemntelor de pe site-ul institutiei, documentatia descriptiva si referatul de oportunitate al acestei campanii au fost aprobate de catre ministrul Eduard Hellvig, iar invitatia de participare la procedura de atribuire a contractului a fost publicata in timpul mandatului sau.
Proiectul beneficiaza de finantare din Fonduri Externe nerambursabile (FEN), se precizeaza in documentele oficiale.
Contractul acordat direct unei firme "din motive legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate"
Procedura de achizitie a serviciilor pentru aceasta campanie s-a facut prin negociere fara anunt de participare.
"Serviciile pot fi furnizate doar de un anumit ofertant, din motive legate de protejarea u