După nouă luni de căutări, publicația New York Times l-a numit ca director executiv pe fostul CEO al BBC, Mark Thompson.
"Echipa noastră a ajuns la concluzia că experiența lui Mark și realizările sale de la BBC îl recomandă ca fiind candidatul ideal pentru a conduce compania Times, în contextul actual în care ne concentrăm asupra dezvoltării afacerii noastre odată cu evoluția digitală și globală", a declarat președintele NYT, Arthur Sulzberger, citat de Bloomberg.
Times Co. așteaptă de la Thompson să sporească vânzările și să mute accentul pe mediul online. Abonările prin Internet la ziar au dus la o creștere a tirajului cu 73% într-o perioadă de șase luni, până în martie anul acesta.
Cu toate acestea, abonații și publciitatea de pe pagina de Internet a publicației nu au reușit să compenseze anii dominați de vânzări slabe.
Thompson a anunțat, în martie, că urma să plece de la BBC. Sub conducerea sa, rețeaua națională britanică, ce își obține cea mai mare parte a veniturilor din taxele plătite de spectatori, a restructurat mai multe posturi și a mutat o parte din birouri în afara Londrei, după ce a finanțarea companiei a înghețat.
BBC a suferit reduceri de cheltuieli de peste 1,6 miliarde de lire sterine, începând cu anul 2008.