Statiile RATB de pe bulevardele Regina Elisabeta si Mihail Kogalniceanu din Capitala au fost reamenajate, iar in locul asfaltului a fost pusa piatra cubica. Administratia Strazilor a precizat pentru HotNews.ro ca s-a luat decizia inlocuirii asfaltului in statiile RATB cu piatra cubica din ratiuni estetice, dar si tehnice, pentru a preveni deformarea carosabilului. Cu toate acestea, la doar cateva saptamani de la amenajarea lor, mai multe portiuni de piatra cubica din statiile RATB au inceput sa se degradeze si sa se deformeze puternic.
De mai bine de doua luni, pe bulevardele Regina Elisabeta si Mihail Kogalniceanu din Capitala se lucreaza la intretinerea si refacerea trotuarelor si carosabilului. Lucrarile fac parte din cadrul programului multianual pe care Administratia Strazilor il are in desfasurare pana in 2014.
Printre altele lucrari, Administratia Capitalei a decis ca spatiile de pe prima banda de circulatie destinate statiilor RATB sa fie refacute cu piatra cubica.
Astfel, asfaltul din zona statiilor a fost indepartat si in loc au fost amplasate zone cu piatra cubica. Primele statii in care asfaltul a fost inlocuit cu piatra cubica au fost realizate pe sensul dinspre Piata Operei spre Piata Universitatii, iar cele de pe sensul opus sutn aproape de finalizare (ultima statie care se afla inca in lucru este cea de la Cismigiu).
Statiile RATB, pavate cu piatra cubica din motive estetice, dar si pentru ca drumurile sa nu se mai deformeze
FOTOGALERIE Piatra cubica din statiile RATB La solicitarea HotNews.ro, Administratia Strazilor din Bucuresti a precizat ca firma care executa lucrari este Eurovia si ca inca nu se poate vorbi de un cost total al lucrarii. "Acesta urmeaza sa fie calculate pe baza preturilor unitare per manopera si material, la finalul lucrarii", au precizat reprezentantii de la strazi.
@N_P