Ţi s-a întâmplat să mergi la restaurant şi să-ți sune telefonul încontinuu sau să fii tentat să-ti fotografiezi mâncarea cu telefonul? Un restaurant din Los Angeles, SUA, îşi plăteşte clienţii pentru a-i face să-și lase telefoanele mobile sau gadgeturile la intrare.
Restaurantul Eva, de pe Bulevardul Beverly, oferă clienţilor o reducere de 5% din nota de plată dacă își lasă la intrare device-urile digitale. Proprietarul Mark Gold a spus că este o tactică menită să deconecteze clienţii de la grijile cotidiene.
„Pentru noi, este foarte important ca oamenii să nu-i deranjeze pe cei din jurul lor vorbind la telefon. Vrem să creăm un mediu plăcut, familiar şi relaxant unde cei care vin să ia masa să se bucure de compania celuilalt fără a fi distraşi de telefon.”
Alte restaurante mizează pe tehnologie
În ultimii ani, tehnologia a devenit tot mai prezentă în restaurante, iar reţelele de socializare îi distrag pe clienți. Ei se întrerup adesea în timpul mesei pentru a face fotografii, a schimba statusul de pe Facebook sau pentru a trimite mesaje pe Twitter.
În timp ce unele restaurante fac orice pentru a crea o atmosferă relaxantă şi fără zgomot, altele aleg să ofere clienţilor coduri pentru Internet wireless, iPad-uri alături de meniu şi alte gadgeturi care să facă servirea mai modernă, scrie LA Times.