Primăria Capitalei încă nu poate avansa o dată concretă cu privire la deschiderea circulaţiei pe pasajul Mihai Bravu, cu toate că lucrările demarate în luna ianuarie 2011 trebuia să fie finalizate încă de la începutul acestui an, având durata de execuţie de 12 luni.
"În acest moment lucrările privind relocarea reţelelor edilitare sunt pe ultima sută de metri şi a început deja turnarea ultimelor două pile ale podului", au declarat oficialii Primăriei Capitalei.
Întârzierea construcţiei pasajului vine în contextul în care lucrările au fost oprite de mai multe ori de la începutul anului trecut. Lucrarea a fost suspendată de două ori de Mihai Atănăsoaei, fostul prefect al Capitalei, în condiţiile în care primăria a demarat lucrările fără a avea un Plan Urbanistic Zonal (PUZ) aprobat.
Prima oprire a proiectului a fost de pe data de 20 ianuarie până în vara anului trecut, dar câteva luni mai târziu proiectul a fost din nou oprit datorită lucrărilor efectuate la reţelele de electricitate ale Enel.
Lucrările de construcţie au fost reluate în paralel cu cele ale Enel, ultimul termen avansat fiind cel pentru octombrie 2012, dar neconfirmat acum de Primăria Capitalei. În toamna anului trecut însă primarul Capitalei Sorin Oprescu declara că acesta va fi deschis circulaţiei în primăvara acestui an.
O întârziere de aproape jumătate de an a avut loc şi în cazul pasajului Pipera, care deşi era finalizat încă de la începutul anului, acesta a fost dat în folosinţă abia în vara acestui an.
Pasajul Pipera are o lungime de 470 de metri, iar luând în calcul şi supralărgirea de pe şoseaua Pipera, lungimea totală a proiectului are aproape 1,7 kilometri. Contractul cu Pa&Co International, firma controlată de "regele" asfaltului Costel Căşuneanu, s-a ridicat la aproape 120 mil. lei pentru construcţia pasajului, însă proiectul a conţinut şi expropr