Foto Alex Barbulescu El spune că toate ţinutele i s-au părut extrem de preţioase şi asortate perfect. Designerul a avut ocazia să o cunoască pe artista şi spune că deşi în concerte afişează o imagine excentrică, în general ea este o fată simplă, timidă care se îmbracă elegant.
"Era firesc ca Lady Gaga să şocheze, este un produs de marketing. Un sfert din show şi din Lady Gaga înseamnă ţinutele. Ea s-a impus în showbizul muzical prin aspecatul său, prin ţinutele şocante care au ţinut prima pagină a ziarelor. Au fost nişte ţinute elaborate din materiale preţioase, combinaţii de latex cu pietre, creaţii ale marilor case de modă, dar totul este marketing, lăsând la o parte showul extraordinar şi scena monstruos de frumoasă şi extrem de permisivă la un show extraordinar, totul a fost aproape perfect. Nu sunt ţinute de purtat pe stradă ci de catwalk, sunt destinate show-ului. Ea nu este aşa, am văzut-o acum doi ani la Music Awards la New York şi era o femeie normală, îmbrăcată elegant, nu era deloc ostentativă, purta un Chanel extrem de bine lucrat, nu era deloc ostentativă. Este o fire foarte timidă, este o femeie care tot timpul parcă are ceva de ascuns, are o privire blândă, lăsând la o parte machiajul agresiv uneori" a spus Botezatu la RTV. Foto Alex Barbulescu El spune că toate ţinutele i s-au părut extrem de preţioase şi asortate perfect. Designerul a avut ocazia să o cunoască pe artista şi spune că deşi în concerte afişează o imagine excentrică, în general ea este o fată simplă, timidă care se îmbracă elegant.
"Era firesc ca Lady Gaga să şocheze, este un produs de marketing. Un sfert din show şi din Lady Gaga înseamnă ţinutele. Ea s-a impus în showbizul muzical prin aspecatul său, prin ţinutele şocante care au ţinut prima pagină a ziarelor. Au fost nişte ţinute elaborate din materiale preţioase, combinaţii de latex cu pietre, creaţii ale marilo