Versuri fără noimă, un ritm alert, incitant, coregrafie cu tentă sexuală, acestea sunt ingredientele unui curent care face milioane de „victime“ în toată lumea.
Cine spune că nu a auzit măcar o dată melodia brazilianului Michel Teló, „Ai Se Eu Te Pego", ori minte, ori trăieşte izolat în creierii munţilor. Artistul a reuşit performanţa ca refrenul piesei sale, „Ai Se Eu Te Pego" (în traducere din portugheză „Vai, dacă te prind"), să ajungă să fie fredonat pe toate continentele. Single-ul a fost lansat la sfârşitul anului trecut şi a captat imediat atenţia radiourilor, televiziunilor muzicale şi cluburilor din întreaga lume.
Spaţiul virtual găzduieşte, de asemenea, o multitudine de videoclipuri, remixuri şi parodii pe seama acestei piese, iar criticii muzicali consideră că succesul fabulos al melodiei se datorează ritmului latin dansabil, generat de cele patru note de acordeon, dar şi „cuvântului magic", atât de simplu şi totuşi atât de atrăgător: „Nossa".
Melodia încinge atmosfera în cluburi, la nunţi şi alte petreceri, fiind nelipsită din playlistul oricărui DJ care ştie cum să facă atmosferă. Pe YouTube, Teló a adunat peste 400 de milioane de vizualizări. În plus, potrivit revistei „Forbes", muzica i-a adus lui Michel Teló, anul trecut, 18 milioane de dolari.
Însă brazilianul în vârstă de 31 de ani nu a fost decât deschizătorul unui drum sigur către faimă şi succes. Astfel, au urmat „Tchu Tchu Tcha Tcha" sau „Balada Boa" care au avut mare priză la public, înregistrând un succes nebun în România, dar şi în întreaga Europă. Prima melodie, interpretată de João Lucas şi Marcelo, are peste 5 milioane de vizualizări pe YouTube, iar cea de-a doua, aproape 40 de milioane.
Brazilianul Michel Teló a câştigat 18 milioane de dolari în 2011 Foto: www.micheltelo.com
Un fenomen vechi de un secol
Dar care este reţ