Poziţionarea greşită a unei reclame şi lipsa unor date precise privind site-urile unde va rula o campanie determină anumite companii să ocolească Internetul
Cum poate un brand să fie sigur că prin campaniile sale online ajung la consumatorii pe care îi targetează şi că aceştia îşi dedică 100% din timpul lor acestora?
De necontrolat, neprimitor şi năucitor, aşa ar suna o descriere a Vestului Sălbatic, în care fiecare este singur atunci când vine vorba de siguranţă. Această descriere poate fi aplicată şi Internetului, care este în continuare un loc plin de pericole pentru branduri, chiar dacă reglementările impuse acestui mediu sunt în creştere.
Poziţionarea greşită a unei reclame şi lipsa unor date precise privind site-urile unde va rula o campanie determină anumite companii să ezite atunci când vine vorba de promovarea online.
Rowan Gormley, antreprenorul care a fost mâna dreaptă a omului de afaceri britanic Richard Branson, proprietarul companiilor Virgin Records Virgin Atlantic Airways, şi care a lansat un nou model de business pe piaţa vinurilor - Naked Wines, spune că şi-a pierdut credinţa în reţelele de publicitate online şi a încetat să folosească publicitatea online după multe încercări fără succes.
"Nu cred că reţelele de publicitate ştiau cu exactitate ce vindeam. Toţi oamenii de acolo erau interesaţi de a încheia un contract şi nu ţineau cont de ceea ce ar putea funcţiona sau nu pentru noi", a afirmat acesta.
Rowan Gormley a mai spus că este de părere că industria are o mulţime de angajaţi fără experienţă.
De ce renunţă companiile la promovarea online?
Unul dintre motivele pentru care brandurile precum Naked Wines renunţă la promovarea clasică pe Internet este reprezentat de afişarea reclamelor pe site-uri necorespunzătoare.
Anul trecut, reclame ale Tesco şi BT au apărut pe site-uri