Un important lanţ de magazine pentru casă şi grădină a dat o lovitură de imagine. Ieri, toţi cumpărătorii care purtau mustaţă au beneficiat de o onorantă reducere de 10%.
Nu te mai vedeai de atâtea mustăţi în bauMax, magazinul de materiale pentru casă şi grădină, ieri, de ziua neoficială a mustăcioşilor. Cei raşi proaspăt, la sânge, erau priviţi cu suspiciune. Ce fel de oameni sunt cei care în loc să-şi lasă o frumoasă mustaţă şi să beneficieze de o reducere de 10% la toate produsele, aleg să pună lama sub nas şi să rămână cu pielea roşiatică şi iritată?
Spicuim din regulamentul campaniei publicitare „Mustaţa" pentru a pune lucrurile în ordine încă de la început. „Toţi clienţii care au mustaţă - reală sau falsă - care vin în magazinele bauMax în data de 20 august 2012 vor beneficia de o reducere de 10% din valoarea întregului bon. Reducerea se va aplica pe loc, la casa de marcat, în urma identificării de către casier a existenţei mustăţii, fie ea reală sau falsă. La această Campanie pot participa toţi clienţii persoane fizice, cetăţeni români, cu domiciliul stabil în România având vârsta minimă de optsprezece (18) ani".
Aşadar, mustaţa putea fi reală sau falsă. Asta a iscat ceva discuţii între bărbaţii care se mândresc de zeci de ani cu mustăţile lor. Cum? De ce? De ce nu există o comisie rogatorie care să separe grâul de neghină, mustăcioşii de impostori? Bunăoară, prima beneficiară a campaniei a fost, culmea, o damă bine, care a făcut cumpărături de peste 2.000 de lei, iar înainte să ajungă la casa de marcat şi-a desenat cu rujul o mustaţă roşie, mai mare ruşinea! Mihaela, fata de la casa de marcat, care tocmai îşi făcusea şi ea o mustaţă cu dermatograful, i-a bătut factura şi, la final, i-a aplicat reducerea de zece procente, totul conform.
Dădea târcoale Cioiu
Constantin Cioiu tocmai ce dădea târcoale pe la rafturile cu spumă po