Atrium European Real Estate a avut în primul semestru venituri nete de 3,3 milioane euro din închirierea parcului de retail Militari Shopping Center din Bucureşti, valoare similară cu cea din perioada similară a anului trecut. Veniturile brute au crescut cu 9,2%, de la 3,46 milioane de euro la 3,6 milioane de euro, potrivit raportului financiar al investitorului austriac.
Valoarea de piaţă a Militari Shopping Center s-a redus uşor faţă de intervalul similar din 2011, la 71,11 milioane de euro. Gradul de ocupare se situa la 97,8%, faţă de 99,1% la finele anului trecut, în timp ce randamentul parcului de retail este de 9,4% Atrium deţine în România şi două terenuri pentru parcuri de retail, în judeţele Arad şi Constanţa.
Atrium European Real Estate a achiziţionat în 2004 prima fază a proiectului din Militari, dezvoltat de compania belgiană Liebrecht&wooD. Pentru extindere, finalizată în martie 2009, compania a anunţat că a alocat 67 de milioane de euro. Parcul are o suprafaţă de 52.960 metri pătraţi.
Atrium European Real Estate a avut în primul semestru venituri nete de 3,3 milioane euro din închirierea parcului de retail Militari Shopping Center din Bucureşti, valoare similară cu cea din perioada similară a anului trecut. Veniturile brute au crescut cu 9,2%, de la 3,46 milioane de euro la 3,6 milioane de euro, potrivit raportului financiar al investitorului austriac.
Valoarea de piaţă a Militari Shopping Center s-a redus uşor faţă de intervalul similar din 2011, la 71,11 milioane de euro. Gradul de ocupare se situa la 97,8%, faţă de 99,1% la finele anului trecut, în timp ce randamentul parcului de retail este de 9,4% Atrium deţine în România şi două terenuri pentru parcuri de retail, în judeţele Arad şi Constanţa.
Atrium European Real Estate a achiziţionat în 2004 prima fază a proiectului din Militari, dezvoltat de com