Flanco, cel mai dinamic retailer electro-IT, și Network One Distribution (cunoscută anterior sub numele de Asesoft Distribution), compania numărul unu pe piața de distribuție, anunță schimbarea acționariatului, Iulian Stanciu devenind unic acționar în ambele companii. Tranzacția va deveni efectivă după primirea acordului de la Consiliul Concurenței.
“Continuare a tranzacţiei dintre eMAG şi Naspers, am urmărit simplificarea structurii acţionariatului companiilor din grupul pe care îl conduc – grup format din eMAG, Flanco şi NOD. Am încredere că alături de eMAG, Flanco şi NOD vor avea în continuare o evoluţie ascendentă, pentru că sunt stabile financiar şi au strategia de piaţă potrivită segmentului în care activează”, declară Iulian Stanciu.
Flanco și Network One Distribution își urmează strategiile de dezvoltare durabilă. Astfel, Flanco se va concentra pe dezvoltarea calitativă a interacțiunii cu clientul, iar Network One Distribution va avea ca obiective întărirea poziției pe toate canalele de vânzare pe care le adresează, încheierea de parteneriate strategice, precum și dezvoltarea brand-urilor proprii.
Network One Distribution urmăreşte poziţionarea ca jucător strategic pe piaţa distribuţiei electro-IT din Europa Centrală şi de Est, debutul dezvoltării în regiune fiind vizibil odată cu primele vânzări din Bulgaria. Celelalte direcții vizează încheierea de parteneriate importante, pentru diversificarea portofoliului de produse şi concentrarea pe creșterea categoriilor de produse marcă proprie.
“Investim în dezvoltarea mărcilor proprii, unde există deja performanţe notabile, atât în gama de produse electrocasnice Heinner, produse IT Serioux, cât şi produsele de display Horizon, toate având succes pe piaţa locală. Continuăm strategia de dezvoltare a distribuţiei multichannel, alocând resurse specializate fiecărui can