Taxele, costurile de distribuţie şi de marketing reprezintă principalul motiv al diferenţei mari de preţ
Companiile internaţionale nu vor să reducă preţurile în China, unele dintre acestea chiar plănuiesc să le majoreze pe cele din Europa pentru a acoperi diferenţa
Chinezii cumpără cele mai multe produse de lux din afara ţării, deoarece preţurile sunt mult mai mici
Din ce în ce mai mulţi chinezi călătoresc în afara ţării pentru a cumpăra bunuri de lux. Diferite magazine de lux din Statele Unite şi Europa au devenit pentru turiştii chinezi locuri pe care trebuie neapărat să le viziteze şi s-a ajuns în situaţia în care se spune că un chinez nu a plecat în străinătate cu adevărat dacă nu a cumpărat o mulţime de produse de lux, scrie People's Daily Online. Toate acestea se întâmplă chiar dacă majoritatea brandurilor de lux au magazine şi în China.
De ce aleg chinezii, până la urmă, să cumpere astfel de lucruri din alte ţări, deşi brandurile de lux au magazine şi în China?
Preţurile pe care le au produsele brandurilor internaţionale de lux în China sunt mult mai mari decât în alte ţări, determinând astfel chinezii să se orienteze către alte ţări.
Preţul de vânzare al unei genţi Chanel Timeless Classic Flap este de 3.100 de euro (3.839 dolari), în Franţa. În China, aceeaşi geantă are un preţ de 37.000 yuani (5.850 dolari).
O geantă Louis Vuitton Speedy 30 se vinde în Europa cu doar 500 euro (619 dolari), iar preţul genţii în China este mai mare cu 36%, ajungând la 6.100 yuani (964 dolari).
Preţul aceluiaşi produs variază considerabil de la o ţară la alta.
Ţinând cont de aceste diferenţe, nu mai există nicio indoială de ce consumatorii chinezi preferă să cumpere bunuri de lux din afara ţării lor.
În China, produsele de lux nu sunt niciodată "la reducere"
Pe lângă faptul că produsele de lux s