* este vorba despre prima campanie de conştientizare din România, care are ca obiectiv informarea publicului larg cu privire la beneficiile implicării active a tatălui în viaţa copilului * pe parcursul a cinci zile, caravana s-a deplasat în mai multe localităţi din judeţul nostru, ultima oprire fiind în Parcul Monument, din municipiu
Săptămâna trecută, la Brăila, a poposit caravana "100% bărbat, 100% tată". Timp de câteva zile, reprezentanţii campaniei au mers în mai multe localităţi din judeţul nostru, scopul fiind acela de a informa publicul larg despre beneficiile implicării active a tatălui în viaţa copilului. Începând de miercuri, 15 august, caravana "100% bărbat, 100% tată", s-a aflat în localitatea Ianca; vineri, 17 august, la Însurăţei, în parcul orăşenesc; sâmbătă, 18 august, la Movila Miresii în târgul comunal; iar duminică, 19 august, aceasta s-a oprit în oraşul Brăila, în Parcul Monument. Campania face parte din proiectul "Mai multe centre de îngrijire pentru copilul tău, mai multe oportunităţi de angajare pentru tine", derulat de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială a Municipiului Bucureşti (DGASMB), în calitate de beneficiar, cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013, având ca parteneri Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului (MECTS), Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) şi Bernard Brunhes International (BBI). "Activităţile pe care le desfăşurăm în cadrul caravanei au la bază conceptul de educaţie timpurie, potrivit căruia fiecare copil este diferit şi trebuie tratat ca atare. Noi îi învăţăm pe părinţi să descopere abilităţile specifice ale copilului pentru a interacţiona în mod plăcut şi educativ cu acesta", a explicat Violeta Vijulie, coordonatorul componentei de comunicare a campaniei "100% bărbat, 100% tată". Din