Festivalul de Artă Medievală de la Suceava, cu 11.962 de spectatori plătitori şi 8.437 de euro încasaţi din vânzarea de bilete, a fost un foarte bun prilej de promovare şi pentru produsele culinare tradiţionale locale.
Sub umbrela Asociaţiei „Produs în Bucovina”, coordonată de omul de afaceri german Heinrich Mayer, producătorii locali au avut patru zile foarte bune pentru vânzări.
Astfel, Bermas a vândut cu ocazia festivalului 20 de butoaie cu bere, iar Rogelya Fălticeni - două butoaie. Tot Rogelya a vândut pentru tânăra firmă DamfProd Fălticeni 400 de litri de bere de casă, iar din producţia proprie de produse pentru grătar şi preparate – peste 150 kg. AF Cimpoieş a vândut 75 de kg de produse pentru grătar şi câteva sute de bucăţi de porumb fiert. Sucul de mere natural Santefruct, tot de la Fălticeni, a avut de asemenea succes, la fel ca şi îngheţata de casă Neagu, produsă la Plopeni din lapte natural, nu din lapte praf.
Participanţii la festival au mai cumpărat circa 80 de kg de miere de albine de la producătorii Buzilă din Forăşi şi Purţuc din Suceava şi cozonaci şi plăcinte „poale în brâu” „de la Bujor”. Turiştii şi sucevenii din generaţia ’80 şi-au amintit cu nostalgie de anii copilăriei cu sucuri Brifcor şi Aurora, mărci deţinute acum de Consuc Bucovina.
Potrivit lui Heinrich Mayer, membrii Asociaţiei „Produs în Bucovina” care au avut standuri pe platoul Cetăţii de Scaun în zilele Festivalului de Artă Medievală s-au declarat mulţumiţi de vânzări. „Pentru noi, festivalul este un eveniment de vază şi este de neconceput să nu fie prezentă Asociaţia
Menţionăm că omul de afaceri s-a stabilit în România în 1999, la Fălticeni, şi administre