Reteaua autohtona de magazine de cadouri si decoratiuni interioare Bam Boo a anuntat marti lansarea proiectului de francize pentru unitatile sale. Pana la sfarsitul anului viitor, in Romania vor fi 30 de magazine operate in acest sistem, potrivit oficialilor Philcare Franchise, compania responsabila cu dezvoltarea francizei.
Din cele 30 de magazine, aproximativ 17 magazine noi se vor deschide in franciza pana la sfarsitul anului 2013, restul urmand sa fie vandute eventualilor antreprenori in urma unui concurs, din reteaua de 15 unitati care functioneaza in prezent. Proprietarul retelei va mai pastra doar 2-3 magazine, pentru asigurarea credibilitatii.
Bam Boo intra pe pietele vecine
In prezent, Philcare Franchise se afla in discutii cu posibili francizati in Romania: doi in Bucuresti, unul in Satu Mare, unul in Iasi, unul in Craiova. De asemenea, compania este in negocieri cu antreprenori din Serbia, Bulgaria, Ungaria si Turcia.
Intrebat daca se va deschide vreun magazin in franciza pana la sfarsitul anului, Carl Sampers, directorul general al Philcare Franchise, a spus ca nu crede ca se va intampla asta, pentru ca negocierile cu mall-urile dureaza in general peste 2 luni, dar spera ca in decembrie sa se deschida unul, avand in vedere ca este cea mai buna luna din an privind vanzarile, iar in acest fel francizatul ar avea un anumit avant la inceputul afacerii.
Potrivit acestuia, s-a remarcat o crestere a numarului de solicitari de franciza, drept pentru care, “dupa o analiza riguroasa a pietei din Romania, am luat decizia de a lansa franciza Bam Boo”.
Cat te costa franciza
Planul de dezvoltare a francizei vizeaza centrele comerciale, dar si spatiile comerciale de sine statatoare, cu o suprafata intre 250 si 300 de metri patrati, din mediul urban, in orase cu aproximativ 70.000 de locuito