Conducerea agentiei de dezvoltare de digital Grapefruit se asteapta la o cerere din ce in ce mai mare a proiectelor de online, compania incepand sa puna din 2011 accentul pe zona de interactive, au declarat pentru Wall-Street.ro, oficialii companiei cu afaceri de circa 680.000 de euro anul trecut.
Noua strategie adoptata de Grapefruit se va concentra pe doua directii: comertul electronic si servicii de digital banking (mobile si internet banking si managementul finantelor personale).
“Aceasta abordare de nisa permite o foarte buna cunoastere jucatorilor de pe aceste piete, a contextului lor de business. Vizarea acestor zone nu este intamplatoare, sectorul financiar-bancar romanesc urmand exemplul vestiv, iar serviciile cu valoarea adaugata capatand o mai mare pondere in urmatorii ani. Pe de alta parte, piata de ecomert electronic din Romania are un mare potential de crestere”, afirma Ana Maria Bogdan, directorul general al companiei. 60-70% din veniturile agentiei vin din digital Conducerea Grapefruit a luat decizia de a se concentra pe zona digitala in 2011, considerand ca astfel va avea o posibilitate mai mare de a ataca pietele internationale si de a-si creste substantial profitabiliatatea.
De altfel, in medie, in ultimii doi ani, 60-70% din veniturile agentiei au fost generate de digital, atentia companiilor catre zona digitala fiind in continua crestere.
“Asadar, din punctul de vedere al actionarilor, aceasta decizie este una naturala”, explica Marius Ursache, (35 de ani), unul dintre cei trei fondatori ai agentiei si directorul de creatie al acesteia..
Astfel, anul trecut compania a creat o echipa noua de digital la Bucuresti si a recrutat-o ca director general pe Ana Maria Bogdan, un manager cu o experienta de peste zece ani ani in zona de online. Anterior venirii la Grapefruit, Bogdan a fost responsabila de consolidarea