Organizată, în premieră, anul acesta în România, competiţia sportivă destinată companiilor şi oamenilor de afaceri a avut parte de un succes peste aşteptări.
Un eveniment de tradiţie în multe ţări ale lumii a ajuns, în 2012, şi în România. Desfăşurat la finalul lunii mai în Bucureşti, Corporate Games a strâns peste 3.000 de participanţi, iar succesul înregistrat i-a făcut pe organizatori să vină cu alte două mini-competiţii asemănătoare în această toamnă, în Cluj-Napoca şi în Bucureşti. Despre succesul Corporate Games a ales să vorbească chiar CEO-ul pentru România al acestei adevărate olimpiade destinate oamenilor de afaceri, Radu Rădulescu.
Reporter: Domnule Rădulescu, de unde această idee de a organiza Corporate Games şi în România?
Radu Rădulescu: Corporate Games există şi în Anglia, iar un bun prieten de-al meu de acolo ştia despre acest eveniment şi de faptul că organizatorii voiau să se extindă în Europa. Noi am şi lucrat înainte la câteva proiecte comune în Europa, în zona industrială şi de servicii. El cunoştea tara şi ne-am gândit la faptul de a organiza împreună un proiect de mari dimensiuni. M-a atras acest lucru pentru că Corporate Games îţi dă posibilitatea să cunoşti foarte mulţi oameni, este un eveniment pozitiv din care toate părţile câştigă.
Succes peste aşteptări
Reporter: Cum a fost ediţia de debut din acest an?
Radu Rădulescu: Ne aşteptam să fie 2.000 de participanţi, 2.500 şi au fost 3.000. Peste aşteptări a fost mai ales entuziasmul oamenilor şi participarea lor la festivităţi. La paradă au venit, de exemplu, 1.500, deşi am fi vrut în jur de 800, la "games party" au fost 1.500 de oameni, iar lumea a participat cu drag. A doua zi, deja, lumea vorba de Corporate Games pe Facebook şi mi s-a părut că a avut un impact foarte mare.
643 de medalii
Reporter: Care au fost cifrele acestui prim