Producătorul Jolidon, controlat de omul de afaceri Gabriel Cârlig, estimează că va reveni pe profit în acest an, după trei ani de pierderi, şi mizează pe un avans cu 15% al cifrei de afaceri faţă de anul trecut, când a avut un business de 90 mil. lei (circa 21 mil. euro).
"În primul semestru al acestui an afacerile companiei s-au situat pe un trend ascendent. Mergem în continuare pe o creştere a afacerilor cu 15% faţă de anul trecut, în condiţiile în care ne-am extins activitatea pe noi pieţe şi am consolidat colaborările existente", a declarat Cârlig pentru ZF Transilvania.
Evoluţia înregistrată în prezent de producătorul clujean de textile se datorează politicii de rentabilizare a businessului, care a constat în reduceri de costuri, închiderea tuturor magazinelor neperformante, relocarea unor magazine, dar şi deschiderea în acelaşi timp a unor unităţi în spaţii mai bine poziţionate, unde chiria era mai mică.
Anul trecut, Jolidon a renunţat la magazinele deţinute în afara ţării şi a decis să apeleze la distribuitori pentru vânzarea produselor pe pieţele externe. Pe piaţa locală, numărul de magazine Jolidon se menţine în continuare la nivelul de 87 de unităţi. În prezent grupul Jolidon numără aproximativ 2.000 de angajaţi, planurile companiei fiind de a mai recruta încă 100 de persoane, începând din toamna acestui an.
Citeşte articolul integral pe ww.zfcorporate.ro
Producătorul Jolidon, controlat de omul de afaceri Gabriel Cârlig, estimează că va reveni pe profit în acest an, după trei ani de pierderi, şi mizează pe un avans cu 15% al cifrei de afaceri faţă de anul trecut, când a avut un business de 90 mil. lei (circa 21 mil. euro).
"În primul semestru al acestui an afacerile companiei s-au situat pe un trend ascendent. Mergem în continuare pe o creştere a afacerilor cu 15% faţă de anul trecut, în condiţiile în care ne-am extins act