Aceasta este o carte despre cele mai bune idei folosite în afaceri. Unele sunt simple - uneori chiar jenant de simple - pe când altele au la bază cercetări detaliate și inteligență sclipitoare.
Majoritatea sunt persistente, căci logica, simplitatea și valoarea lor le va ajuta să reziste timpului; pe când altele sunt cam excentrice. Punctul comun al acestor idei de afaceri sunt eficiența și forța lor. Ele nu sunt numai pătrunzătoare și folositoare, ci și-au dovedit eficacitatea: de multe ori într-un mod strălucit sau împotriva multor obstacole. Capacitatea oamenilor care au conceput și aplicat aceste idei ar trebui aplaudată.
O mică avertizare: deși aceste idei au funcționat pentru companiile menționate în momentul în care au fost aplicate, aceasta nu înseamnă că ele vor avea succes în orice context. Ideile au avut rezultat în momentele respective, dar dacă ar fi să definim o idee generală a acestei cărți, ea este aceea că pentru a avea succes este nevoie constant de noi idei și de energie - în moduri cât mai variate și în momente cât mai diverse.
Jeremy Kourdi este un autor de succes și consultant în afaceri. De-a lungul carierei sale profesionale a lucrat la The Economist Group, HSBC, London Business School, IMD și la Institutul Autorizat în Management (CMI).
„100 Idei Geniale de Afaceri" de Jeremy Kourdi apare împreună cu ziarul „Adevărul Moldova" de miercuri, 29 august, la prețul special de numai 49 de lei, la toate chioșcurile de presă și oficiile poștale din țară.
Citește cele mai importante știri din Republica Moldova pe Adevarul.md