Mallurile cu cele mai mari vânzări din România, prin magazinele cărora sunt rulate anual peste 500 de milioane de euro - AFI Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City - sunt de "nota" peste 8, pe o scară de la 1 la 10, potrivit unei analize realizate pentru ZF de şeful unui centru comercial din Germania.
Proiectele deţinute de către oamenii de afaceri Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte (Băneasa Shopping City), respectiv Lev Leviev (AFI Palace Cotroceni), au devenit în ultimii trei-patru ani cele mai puternice destinaţii de cumpărături din Bucureşti şi din ţară, dar analiza scoate în evidenţă şi minusurile acestor dezvoltări: proiectul din Băneasa e mai greu de accesat cu mijloacele de transport în comun şi are prea puţine facilităţi de recreere, în timp ce parcarea mallului din Cotroceni este deseori insuficientă, iar magazinele sunt mai puţin grupate pe categorii de produse.
În plus, ambele proiecte ar putea îmbunătăţi nivelul de curăţenie şi securitate, reiese din analiza managerului care lucrează de patru ani în Germania.
Pe de altă parte, în materie de design sau mix de chiriaşi, cele două proiecte pot fi comparate cu cele mai importante malluri din Europa.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Mallurile cu cele mai mari vânzări din România, prin magazinele cărora sunt rulate anual peste 500 de milioane de euro - AFI Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City - sunt de "nota" peste 8, pe o scară de la 1 la 10, potrivit unei analize realizate pentru ZF de şeful unui centru comercial din Germania.
Proiectele deţinute de către oamenii de afaceri Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte (Băneasa Shopping City), respectiv Lev Leviev (AFI Palace Cotroceni), au devenit în ultimii trei-patru ani cele mai puternice destinaţii de cumpărături din Bucureşti şi din ţară, dar analiza scoate în evidenţă şi minusurile acestor dezvoltări: