Pentru tronsonul 2 din autostrada Timişoara s-au înscris 10 companii şi asocieri, iar pentru 33,7 km din autostrada Transilvania, 13 consorţii
Înverşunarea cu care participă companiile la licitaţii ne convinge că este o afacere profitabilă pentru ele, dar nu şi pentru români
Anul acesta s-au inaugurat doar 100 km de autostradă, din care puţin peste jumătate au început să fie construiţi în urmă cu 5 ani
23 de consorţii şi asocieri s-au înscris la licitaţiile organizate pentru construcţia unor tronsoane din autostrăzile Transilvania şi Timişoara-Lugoj, a anunţat ieri Compania de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR), precizând că 10 dintre oferte sunt depuse de companii şi consorţii de companii din România şi străinătate pentru construcţia unui segment al autostrăzii Timişoara - Lugoj, iar pentru un tronson din autostrada Transilvania au venit cu oferte 13 firme şi asocieri.
Astfel, pentru "Proiectare şi execuţie autostrada Timişoara - Lugoj, Lot 2" au depus oferte firmele FCC Construccion şi Copisa Constructora Pirenaica şi consorţiile Selina SRL - Doprastav as - Sodi Construcţii SRL, Tirrena Scavi - Societa Italiana per Condotte d'Acqua, Max Boegl Romania - Max Bogl Bau GmbH & Co. Kg - Astaldi - Tancrad SRL, Impresa Pizzarotti & C - Pizzarotti SA - Shapir Structures 1991, Teloxim Con SRL - Comsa - Aldesa Construcciones - Vamibero Holding - Arcadis Eurometudes, Strabag SRL - Straco Grup SRL, Constructora San Jose - Sevicon Obras e Infraestructuras SL şi Spedition UMB - Tehnostrade. Pentru contractul "Proiectarea şi construcţia autostrăzii Transilvania, sector 3A, Cluj Vest (Gilău) - Mihăieşti, km 0+000 - km 25+500, tronsonul 3A1, km 0+000 - km 8+700" s-au arătat interesate patru companii (Consorzio Stabile Alveare, Tirrena Scavi, Collini Lavori şi FCC Construccion) şi nouă consorţii (Selina SRL - Doprastav as - Sodi Construcţii SRL,