Din primele cercetări de la faţa locului a reieşit că aeronava IAR 99 Şoim, prăbuşită, joi, la Craiova, s-a lovit de un stâlp din beton înainte de impactul cu solul.
"Avionul s-a lovit de un stâlp din beton, înainte de impactul cu solul, după un minut de la decolare. A pierdut din înălţime din cauze încă necunoscute, vom stabili acest lucru ulterior. Comandorul Mihai Relu-Ioana s-a catapultat cu una sau două secunde înainte de impactul cu stâlpul. Urmează să îl audiem pe copilot când acesta va fi apt să discute cu anchetatorii", a declarat prim-procurorul adjunct de la Parchetul Militar Timişoara.
Potrivit sursei citate, cutia neagră şi bucăţi din avion au fost preluate de anchetatori şi duse la Bucureşti pentru expertiză, iar primele concluzii ale anchetei ar putea dura până la trei săptămâni.
"Ancheta noastră presupune colectarea concluziilor tehnice în urma citirii datelor de către anchetatorii care expertizează cutia neagră a avionului. Apoi urmează audierea martorilor şi a pilotului supravieţuitor. Preconizăm să avem primele concluzii peste două sau trei săptămâni", a mai afirmat acesta.
Din primele cercetări de la faţa locului a reieşit că aeronava IAR 99 Şoim, prăbuşită, joi, la Craiova, s-a lovit de un stâlp din beton înainte de impactul cu solul.
"Avionul s-a lovit de un stâlp din beton, înainte de impactul cu solul, după un minut de la decolare. A pierdut din înălţime din cauze încă necunoscute, vom stabili acest lucru ulterior. Comandorul Mihai Relu-Ioana s-a catapultat cu una sau două secunde înainte de impactul cu stâlpul. Urmează să îl audiem pe copilot când acesta va fi apt să discute cu anchetatorii", a declarat prim-procurorul adjunct de la Parchetul Militar Timişoara.
Potrivit sursei citate, cutia neagră şi bucăţi din avion au fost preluate de anchetatori şi duse la Bucureşti pentru expertiză, iar primele concluz