- Social - nr. 165 / 25 August, 2012 Infrastructura rutiera, pe ansamblul ei, chiar daca se refera doar la cele din localitati, ori intre ele, este de o importanta majora pentru economia unei tari. Drumurile sunt cele care asigura suportul desfasurarii transportului rutier de marfuri si persoane. In functie de calitatea strazilor, se desfasoara si activitatea de transport asupra careia se rasfrange. Nu vom intra in amanunte, fiindca o caracteristica generala a starii drumurilor din tara, care a persistat multa vreme, a fost aceea ca sunt impracticabile. De cativa ani incoace se deruleaza diferite programe cu finantare, fie din fonduri europene, fie guvernamentale sau locale, ele frecvent interferindu-se, privind reabilitarea soselelor. Una dintre firmele specializate in constructii de drumuri si poduri este firma germana "Wilhelm Geiger GmbH & Co KG”, cu filialele din Romania: SC Geiger Group Romania SRL din Bucuresti si SC Geiger Transilvania SRL, cu sediul la intrare in localitatea Cristesti si cea din Sibiu. Aceasta societate de constructii, in decursul anilor 19992002, a realizat reabilitarea drumului DN 13, cel care face legatura intre Sighisoara si Targu-Mures. A fost o lucrare cu o valoare neta de 34 milioane euro, desfasurata pe o lungime de 48 km, la care se adauga instalarea a 21 km de parapeti, reabilitarea a 19 poduri, 20 podete noi, ziduri de sprijin, fundatii continue de parapeti 3,2 km, santuri betonate 50 km, amenajarea a 12.500 mp de parcari si multe alte lucrari, cu durata contractului de 43 luni, cu o valoare totala a lucrarilor de 35,1 milioane USD. De ce spunem toate acestea si, mai ales, care este motivatia sarbatoririi evenimentului? Deoarece aceasta sosea, la 10 ani de la darea in folosinta, nu a necesitat nicio reparatie, pe toata lungimea sa. Nici de aceasta data nu se dezminte calitatea germana sau, dupa cum ne-a declarat domnul inginer Fl