Miroase extraordinar! Ca tot ceea ce poartă marca Jamie Oliver... Numai că de data aceasta nu mai vorbim despre celebrele lui feluri de mâncare. Nu sunt la mijloc nici pastele lui cu sos dulce de roşii şi urdă gratinate la cuptor, nici puiul cu ghimbir şi tăiţei. Vorbim despre universul uluitor al fragranţelor de tot felul, pe care Jamie Oliver l-a atacat cu aceeaşi vervă cu care intră şi în bucătărie.
Celebrul bucătar britanic are de câţiva ani propria sa gamă de parfumuri şi produse pentru casă şi îngrijire corporală, care include, între altele, săpunuri fine, lapte de corp şi lumânări parfumate. Inspirate de miresmele dealurilor Toscanei - să ne amintim că, şi în ce priveşte gastronomia, Jamie Oliver este un fan al Italiei -, parfumurile lui sunt ideale pentru femeile care sunt invitate la o cină romantică, unde preparatele poartă aceeaşi marcă a zvăpăiatului bucătar. Nu e o noutate pentru nimeni faptul că Jamie Oliver nu e un simplu bucătar, ci un brand. Atât de puternic încât, cel puţin teoretic, îşi poate permite să promoveze orice. Să ne amintim că el are deja "un trecut" în ceea ce priveşte marketingul, şi asta dincolo de tot ceea ce înseamnă emisiunile lui, cărţile de bucate, lanţurile de restaurante şi, mai ales, proiectele sociale (şi nu numai) - Jamie's Dinner School, Ministry of Food, Fifteen, Chicken Out sau Save Our Bacon - în care se aruncă cu tot patosul. El "vinde" tot felul de alte produse: oale şi wokuri, maşini de tocat şi râşniţe pentru piper, porţelanuri, dar şi "linii" de sosuri şi paste italiene. Are chiar propriul joc interactiv de gătit pentru generaţia Nintendo. Popularitatea lui ar scoate orice produs din anonimat, chiar şi o coadă de mătură, spun cei care analizează impactul pe care acest tânăr bucătar nestăpânit îl are în rândul fanilor de orice vârstă.
Dar să nu ne închipuim că Jamie Oliver a descoperit roata. Nu