A patra generație a gamei SUV japoneze Honda CR-V va fi lansată în România până la finele acestui an. Honda a încercat să plaseze CR-V-ul mai aproape de segmentul premium - Audi Q5, BMW X3 -, așadar, deasupra modelului VW Tiguan. Sursa: HONDA
Fie că ne place sau nu, CR-V-ul cochetează - în noua versiune - cu zona premium.
A patra generație a gamei Honda CR-V va fi expusă la Salonul auto de la Paris din toamna acestui an, urmând a fi disponibilă în showroom-urile din România chiar înaintea sfârșitului acestui an, susține importatorul local al mărcii.
Dacă noul CR-V a încercat să se apropie de Audi Q5 și BMW X3, putem deduce că modelele care reprezentau concurența tradițională - VW Tiguan, Toyota RAV4, Ford Kuga, (mai nou) Mazda CX-5 - ar urma să fie privite de sus.
Ca dimensiuni exterioare, noul CR-V este aproape neschimbat: 4,57 metri lungime, 1,82 metri lățime. Înălțimea a scăzut cu trei centimetri (1,64 metri).
În pofida acestui fapt, SUV-ul japonez pare evident mai masiv, principalul ”vinovat” fiind, indiscutabil, noul design.
Primele versiuni ale celei de a patra generații Honda CR-V vor fi animate de două motoare cunoscute: ”benzinarul” 2.0 i-VTEC de 155 CP și turbodiesel-ul 2.2 i-DTEC de 150 CP.
Honda susține că ambele unități (împreună cu transmisiile atașate - manuale sau automate) au fost optimizate, pentru consum și emisii reduse.
Pentru prima dată de la apariția SUV-ului japonez va fi pusă în vânzare și o variantă cu tracțiune față.
Mai multe informații despre noul Honda CR-V, după prezentarea care va avea loc la Salonul auto de la Paris.