Festivalul Peninsula de la Târgu Mureş a atras, în primele zile, peste 60.000 de vizitatori, organizatorii spunând că 60 la sută dintre aceştia au mai fost şi la ediţiile precedente ale festivalului, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Directorul manifestării, Bodor Laszlo, a spus, duminică, într-o conferinţă de presă, că miercuri la Peninsula au fost prezente trei mii de persoane, joi au fost 17.000 de participanţi, vineri la festival au venit 19.000 de oameni, în timp ce sâmbătă formaţii precum Akos, Netsky, N.O.H.A., Vama şi Şuie Paparude au atras 24.000 de vizitatori.
În zona de camping îşi instalaseră corturi, până duminică, aproape trei mii de persoane, numărul maşinilor parcate ajungând la două mii.
Potrivit lui Bodor Laszlo, din cercetarea sociologică a Centrului pentru Cercetări Sociale "Max Weber", făcută la Peninsula, reiese că majoritatea celor care au participat la festival, în jur de 60 la sută, au mai fost şi la ediţii precedente ale acestuia.
"Acest fapt demonstrează că brand-ul Peninsula este în creştere, e un brand puternic şi datorită faptului că vârsta medie a celor care vin a început să se stabilizeze pe la 20-28 de ani, adică la festival vin exact cei cărora se adresează, în general, conceptul nostru", a afirmat Bodor, adăugând că cei mai mulţi peninsulari sunt studenţi şi provin din mediul urban.
Potrivit sursei citate, majoritatea vizitatorilor sunt din Mureş, Harghita, Cluj, Bihor, Braşov sau Bucureşti, iar cei din afara ţării reprezintă 5 la sută din totalul celor prezenţi la festival. Turiştii străini provin din Ungaria, Olanda, Germania sau Irlanda.
Totodată, Bodor Laszlo a spus că cei mai mulţi spectatori au participat la concertul Akos de la Main Stage, de sâmbătă seară, această locaţie muzicală rămânând prima în preferinţele celor care participă la festival.
Prezent la conferinţa de presă d