Editorialistul britanic al publicatiei The Telegraph, Neil Lyndon, a testat un model Dacia Duster, ajungand sa-si doreasca masina dupa numai un test drive, desi initial nici nu s-ar fi gandit sa o cumpere.
"Lansarea ultimului Dacia Duster a continut multe surprize autentice (...). Pana in acel moment, puteam la fel de bine sa ma duc sa locuiesc pe Marte, decat sa cumpar o Dacia", a scris Lyndon, intr-un articol publicat duminica de The Telegraph.
Britanicul noteaza ca Dacia este o companie romaneasca, creata sub regimul lui Nicolae Ceausescu, iar, timp de cateva decenii, "Dacia s-a evidentiat pentru faptul ca a produs masini Renault chiar mai proaste decat cele pe care le facea Renault".
"Asemenea producatorilor acelei perioade, de la Lada la Skoda, Dacia era legendara pentru calitatea sa grotesc de proasta si exemplifica intocmai tirania odioasa a Romaniei. Daciile erau printre singurele masini pe care cetatenii tarii le puteau cumpara, insa compania nu a fost capabila de a produce suficiente masini pentru a acoperi cererea", mai scrie Lyndon.
Acesta continua, afirmand ca, dupa preluarea de catre Renault, in 1999, situatia companiei s-a schimbat, care este "aproape la fel de interesanta" precum Skoda.
Lyndon observa ca Loganul, masina de familie care nu a fost comercializata in Marea Britanie, a fost vanduta intr-un numar colosal in Europa Centrala si de Est, in India, Asia si America de Sud, datorita faptului ca cea mai ieftina versiune a sa costa in jur de 6.000 de euro.
"Este remarcabil de sigura si retine mare parte a valorii sale pentru o revanzare", a notat editorialistul, care aduce in discutie si SUV-ul produs de Dacia - Duster.
Duster este "socant de accesibila", potrivit unui slogan sub care va fi comercializata masina iar Logan este "o masina noua la pretul unei de mana a