După ce Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, condus de noul ministru Eduard Hellvig, a atras critici dure pentru finanţarea promovării din fonduri europene a brand-ului turistic în cadrul concertului artistei Lady Gaga şi chiar admonestarea premierului Ponta, acum urmează un alt concert la Bucureşti, cel al formaţiei Red Hot Chili Peppers, pentru care ministerul a alocat 60.000 de euro.
Deşi Eduard Hellvig cataloga în prima conferinţă de presă ca "aberaţii de investiţii" modul în care fostul ministru Elena Udrea a cheltuit banii ministerului, el a aprobat o campanie de promovare a brand-ului turistic de un sfert de milion de euro din fonduri europene în cadrul a trei evenimente: festivalul B'estfest din Tunari, concertul cântăreţei Lady Gaga, care a avut loc pe 16 august şi concertul formaţiei Red Hot Chilli Peppers, care are loc pe 31 august.
Înainte de concertul lui Lady Gaga, premierul Victor Ponta declara că nu ştie nimic despre această campanie a Ministerului Turismului şi că are curajul de-a anticipa că acest contract a fost semnat înainte să vină Eduard Hellvig la conducere. După declaraţia premierului, Eduard Hellvig a organizat o conferinţă de presă în care preciza că de fapt el a redus bugetul alocat iniţial promovării brand-ului în cadrul acestor evenimente cu peste 50%, de la suma de 600.000 euro la 256.000 euro.
Procedura de achiziţie a serviciilor pentru această campanie s-a făcut prin negociere fără anunţ de participare. Firma care s-a ocupat de organizarea celor trei evenimente şi căreia i
s-a atribuit contractul este Emagic Concerts.
"Noi am aplicat pentru fonduri europene de la Bruxelles prin programul care se derulează prin Ministerul Turismului. Sunt bani europeni pe care noi ne străduim să îi absorbim şi mă întristează să văd tot ce se scrie în presă. Noi nu luăm bani de la Guvern, luăm bani eu