Farmec Cluj-Napoca a înregistrat venituri de 72,5 milioane de lei în primele şapte luni ale anului, în creştere cu 12,4% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul lansării de noi game de produse şi al unor proiecte speciale cu mare priză la public, a anunţat ieri compania, într-un comunicat de presă.
Astfel, unul dintre vectorii care au contribuit la creşterea vânzărilor l-a constituit lansarea în prima parte a acestui an a noii game
De asemenea, la începutul verii, Farmec în calitate de sponsor oficial al Comitetului Olimpic Român la Jocurile Olimpice de la Londra, a continuat acţiunea de susţinere financiară şi a lansat o amplă campanie sub deviza "Aur, Argint şi un Bronz Perfect" în cadrul căreia a donat un procent din vânzările generate de Gerovital Sun.
"Rezultatele primelor şapte luni ale anului reprezintă o confirmare a calităţii produselor româneşti, cu un raport corect calitate-preţ, produse inspirate din nevoile reale ale consumatorilor noştri. Este una dintre cele mai bune demonstraţii că cercetarea românească poate produce bani", a declarat Mircea Turdean, directorul general al Farmec SA Cluj-Napoca.
Şi pentru restul anului, Farmec mizează tot pe creşterea cifrei de afaceri, bazându-se nu doar pe vânzările de pe piaţa locală, ci şi pe extinderea peste hotare, prin utilizarea avantajului oferit de prestigiul brandului Gerovital peste tot în lume.
Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producător român de cosmetice, iar produsele companiei ajung pe toate continentele. Principalele pieţe ale Farmec sunt Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.
Farmec Cluj-Napoca a înregistrat venituri de 72,5 milioane de lei în primele şapte luni ale anului, în creştere cu 12,4% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul lansării de noi game de pr