În cel de-al doilea trimestru al anului operatorii şi retailerii au comercializat pe piaţa românească nici mai mult nici mai puţin de 147.000 de smartphone-uri, au declarat pentru ECONOMICA.NET surse din piaţă care citează un raport al GfK România.
Cele mai comercializate branduri din România au fost:
Locul 1 a fost ocupat de Samsung cu o cotă de piaţă de 55% pe care a realizată în principal prin comercializarea terminalelor Samsung Galaxy S II, Galaxy Mini, Galaxy Ace, Galaxy Fit şi Galaxy SIII care au fost cele mai comercializate de retaileri şi operatori.
Locul 2 la o diferneţă uriaşă se află terminalele de la Apple cu o cotă de 8,3% din totalul pieţei de smartphone-uri.
Deşi a lansat multe smartphone-uri în trimestrul doi al anului, terminalele celor de la Nokia nu au avut succesul scontat, producătorul obţinând o cotă de piaţă de doar 8,2% şi asigurându-şi locul 3.
LG Electronics dă semne de revenire, iar în primele şase luni a avut o cotă de piaţă de 7% şi s-a situat pe poziţia a patra. Cel mai vândut model în această perioadă a fost Optimus L3.
Mai mult pe Economica.net
În cel de-al doilea trimestru al anului operatorii şi retailerii au comercializat pe piaţa românească nici mai mult nici mai puţin de 147.000 de smartphone-uri, au declarat pentru ECONOMICA.NET surse din piaţă care citează un raport al GfK România.
Cele mai comercializate branduri din România au fost:
Locul 1 a fost ocupat de Samsung cu o cotă de piaţă de 55% pe care a realizată în principal prin comercializarea terminalelor Samsung Galaxy S II, Galaxy Mini, Galaxy Ace, Galaxy Fit şi Galaxy SIII care au fost cele mai comercializate de retaileri şi operatori.
Locul 2 la o diferneţă uriaşă se află terminalele de la Apple cu o cotă de 8,3% din totalul pieţei de smartphone-uri.
Deşi a lansat multe smartphone-uri în trimestrul doi al anului