ING Asigurari de Viata, liderul pietei de profil la sase luni, va investi in perioada urmatorilor patru ani suma de 7,3 milioane de euro in implementarea unui program pentru profesionalizarea si loializarea fortei de vanzari, prin abonamente medicale, pensii si asigurari.
Proiectul, denumit Partener 3.0, include noi programe de pregatire profesionala si o platforma de beneficii oferite consultantilor financiari, precum abonamente medicale, pensii si asigurari de viata.
Programul, care se afla in plin proces de implementare implica toata forta de vanzare a ING Asigurari de Viata si presupune investitii de circa 7,3 milioane de euro in perioada 2012–2016, aferente implementarii programului si platformei de profesionalizare si loializare. Personalul companiei este compus din peste 1.700 de consultanti si 200 de manageri ai companiei.
"In ultimii trei ani am investit 8,1 milioane de lei in training-uri pentru consultanti, fiecare consultant beneficiind de aproximativ 15 zile de training anual. Incepand cu anul acesta, consultantii nou intrati in sistem vor fi inclusi intr-un program de training si dezvoltare profesionala pentru primele 180 de zile", a declarat Adrian Lupescu (foto), chief financial officer, ING Asigurari de Viata.
El a daugat ca in prezent compania dispune de 31% consultanti cu vechime de peste 10 ani, iar cei care sunt de peste 15 ani la ING administreaza in medie prime brute anualizate in valoare de aproximativ 18 milioane de euro. De asemenea, Lupescu a mentionat ca productivitatea consultantilor companiei a crescut cu 20% in 2012 fata de 2011, iar cresterea primelor in contracte noi vandute a fost de 14% raportat la aceeasi perioada.
ING Asigurari de Viata marcheaza in 2012 implinirea a 15 ani de prezenta pe piata romaneasca.
In aceasta perioada (1997-prezent), numarul de contracte din portofoliul companiei aj