Licenţiat în domeniul administrării afacerilor și cu o vastă experiență în domeniul vânzărilor pe piața din Turcia, Esat Özoğuz a preluat conducerea companiei Kastamonu Romania în septembrie 2011, privind acest lucru ca pe o provocare şi o oportunitate atât profesională, cât şi în plan personal. El consideră că într-o lume în care se discută în permanenţă despre globalizare, a trăi împreună şi a coordona oameni cu alte valori despre muncă şi viaţă, reprezintă nu doar o experienţă zilnică de management, dar şi o permanentă şi surprinzătoare lecţie de viaţă.
Care era situaţia companiei la venirea dvs. şi ce schimbări aţi făcut de când aţi fost numit director general al Kastamonu România?
Am preluat managementul companiei Prolemn, o firmă concentrată în totalitate pe producţie, în condiţiile în care toate aspectele legate de activitatea de vânzări erau coordonate de biroul din Istanbul, cu obiectivul clar definit de a o transforma într-o companie modernă, cu management propriu şi individualizat, dar totuşi perfect integrată în cadrul grupului Kastamonu. În aceste condiţii, schimbarea numelui firmei în Kastamonu Romania a părut o decizie firească.
După 14 ani de investiţii impresionante în modernizarea şi extinderea capacităţilor de producţie şi a portofoliului de produse, pentru a avea forţa şi mijloacele necesare abordării oricarei pieţe, finalul anului 2011 a marcat debutul unui nou proiect, acela de a construi şi forma la Reghin o echipă cu un nivel ridicat de profesionalism, capabilă să gestioneze activităţi complexe de producţie, logistică şi vânzare. După mai mult de 8 luni de muncă susţinută în acest scop, suntem foarte aproape de a finaliza reorganizarea departamentelor şi a echipelor.
Pe lângă cantitate, calitate şi diversitate, Kastamonu Romania trebuie să ofere cele mai corecte termene de producţie şi exped