Seful pentru Europa al gigantului agroalimentar si cosmetic Unilever, Jan Zijderveld, crede ca "saracia va reveni" pe continent, iar grupul trebuie sa se adapteze la aceasta stare de fapt.
"Daca un spaniol nu mai cheltuie, in medie, decat 17 euro pentru o sesiune de cumparaturi, nu pot sa-i vand un pachet de detergent care costa jumatate din bugetul sau", a declarat Zijderveld, citat de AFP.
Astfel, oficialul Unilever spune ca va aplica metodele de vanzare din tarile asiatice in curs de dezvoltare, cum ar fi punerea in vanzare a unor produse mai ieftine, in ambalaje mai mici.
"In Indonezia, vindem mostre individuale de sampon, la pret de 2 - 3 centime, si totusi castigam bani", a spus el.
Astfel, in Spania de exemplu, vor fi puse in vanzare pachete mici de detergent, care permit doar maximum cinci spalari.
"Pietele europene sunt ca niste jocuri Olimpice ale distributiei: cele mai dificile. Cine reuseste aici, reuseste oriunde", a conchis Zijderveld.
Seful pentru Europa al gigantului agroalimentar si cosmetic Unilever, Jan Zijderveld, crede ca "saracia va reveni" pe continent, iar grupul trebuie sa se adapteze la aceasta stare de fapt.
"Daca un spaniol nu mai cheltuie, in medie, decat 17 euro pentru o sesiune de cumparaturi, nu pot sa-i vand un pachet de detergent care costa jumatate din bugetul sau", a declarat Zijderveld, citat de AFP.
Astfel, oficialul Unilever spune ca va aplica metodele de vanzare din tarile asiatice in curs de dezvoltare, cum ar fi punerea in vanzare a unor produse mai ieftine, in ambalaje mai mici.
"In Indonezia, vindem mostre individuale de sampon, la pret de 2 - 3 centime, si totusi castigam bani", a spus el.
Astfel, in Spania de exemplu, vor fi puse in vanzare pachete mici de detergent, care permit doar maximum cinci