Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a avut în primele şapte luni vânzări de 72,5 milioane de lei, în creştere cu 12,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul lansării de noi game de produse, a anunţat luni compania. Unul dintre vectorii care au contribuit la creşterea vânzărilor l-a constituit lansarea în prima parte a acestui an a unei game noi de cosmetice, cu o formulă bazată pe argilă naturală din Munţii Pădurea Craiului şi extract ecocertificat de goji, potrivit unui comunicat al Farmec. Şi pentru restul anului Farmec mizează pe creşterea cifrei de afaceri, bazându-se pe vânzările de pe piaţa locală şi pe extinderea pe pieţe externe. Anul trecut compania a avut potrivit datelor publicate de Ministerul Finanţelor afaceri de aproape 111 milioane de lei şi un profit de 8,3 milioane de lei, indicatori în creştere faţă de anul anterior, când Farmec a raportat afaceri de 95,9 milioane lei şi un rezultat net de 5,1 milioane de lei.
Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a avut în primele şapte luni vânzări de 72,5 milioane de lei, în creştere cu 12,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul lansării de noi game de produse, a anunţat luni compania. Unul dintre vectorii care au contribuit la creşterea vânzărilor l-a constituit lansarea în prima parte a acestui an a unei game noi de cosmetice, cu o formulă bazată pe argilă naturală din Munţii Pădurea Craiului şi extract ecocertificat de goji, potrivit unui comunicat al Farmec. Şi pentru restul anului Farmec mizează pe creşterea cifrei de afaceri, bazându-se pe vânzările de pe piaţa locală şi pe extinderea pe pieţe externe. Anul trecut compania a avut potrivit datelor publicate de Ministerul Finanţelor afaceri de aproape 111 milioane de lei şi un profit de 8,3 milioane de lei, indicatori în creştere faţă de anul anterior, când Farmec a raportat afaceri de