În Coreea de Sud, un teritoriu izolat de influențele culturale naziste din timpul dominației lor, revista Times a observat că în anul 2000 tinerii au dezvoltat o fascinație inexplicabilă față de personajele și simbolurile din cel de-al Treilea Reich. Pentru ei aceste lucruri nu reprezintă câtuși de puțin simbolurile unei ideologii, nici faptul că Hitler a omorât peste 6 milioane de evrei nu contează, pentru ei toate acestea sunt doar o modă. Lucrurile sunt cu atât mai puțin explicabile cu cât coreenii în continuare au resentimente și simt ură față de Japonia, una dintre țările aliate lui Hitler.
Explicația antropologului Universității Yonsei din Seoul, Cho Hae Jung este că pentru coreeni războiul este prea puțin important. „A fost un război în Vest, nu aici” – spune el.
Kim Kwang, patronul unuia dintre barurile nazi-chic, denumit inițial The Third Reich a fost la un moment dat forțat de guvernul coreean, care primise plângeri din partea ambasadelor Germaniei și Israelului să schimbe denumirea barului. A schimbat denumirea în…The Fifth Reich, decorațiunile din interiorul barului, simboluri ale nazismului nu. A scos doar cele două steaguri mari, naziste de la intrare însă tabloul cu Hitler a rămas undeva deasupra barului. „Nu am nimic să pun în locul lui și oricum, este doar o decorațiune” și-a argumentat Kim gestul.
În 2006, designerii mărcii londoneze, Voyage, Rocky și Louise Mazzilli au șocat lumea modei cu o colecție care conținea mesaje și imprimeuri de inspirație nazistă. Unul dintre desenele folosite pentru a imprima un tricou, Hitler se bronza la soare gol, iar sub imagine scria “Aș vrea să fii aici”. Nu mult după scandal, cei doi designeri au fost dați afară dintr-un club din Soho după ce se afișaseră cu hainele printate cu svastici. Rocky Mazilli a declarat ulterior că simbolul era de fapt o declarație prin care exprima o mișcare de protes