- Social - nr. 167 / 29 August, 2012 Raportand stadiul lucrarilor si ritmul executiei la perioada de finalizare inscrisa pe panourile de pe marginea drumului, februarie martie 2013, se poate aprecia usor ca termenele sunt imposibil de respectat. Dar ceea ce ii nelinisteste mai mult pe participantii la trafic si pe cei din localitatile traversate de acest drum national aflat in modernizare, si care suporta din plin vicisitudinile unui santier de asemenea proportii, este starea incerta a stadiului carosabilului pe timpul friguros si in special la iarna, cand conditiile de trafic se inrautatesc simtitor, iar pericolul accidentelor prin derapaje creste exponential. In acest sens si despre lucrare in ansamblul ei am cerut precizari din partea directorului general al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, dl Mircea Pop. Din datele si materialul remis la solicitarea noastra, rezulta ca modernizarea Drumului National 15, Targu-Mures – Reghin si 15 A, Reghin-Saratel, pana la jonctiunea cu tronsonul DejBistrita, pe o lungime de aproape 90 km, din care 48 km pe teritoriul judetului Mures, constituie de departe cea mai mare lucrare de investitii a perioadei. Ca urmare, ea solicita o puternica mobilizare de forte si o organizare de santier dificila, care sa permita, odata cu executia, desfasurarea in conditii acceptabile a traficului rutier. Din acest punct de vedere, consideram ca Strabag A.G. Austria, executantul lucrarii, si-a facut corespunzator datoria. Ceea ce ne nemultumeste pe noi este nepunerea in concordanta a ritmului executiei cu termenul de finalizare, ceea ce inseamna ca iarna ne va surprinde cu un santier deschis, marind riscurile din trafic. Dar sa vedem in ce se va materializa aceasta mare investitie, cu o valoare totala de 162,9 milioane de lei, fara TVA, pe intinderea celor 90 km. Din parametrii prezentati de catre conducerea Compa