Din aproape 7.000 de articole în care apar directorii de companii, 42% sunt de la instituţii financiare
Radu Gheţea şi Steven van Groningen ocupă primele locuri în topul celor mai mediatizaţi CEO
Şefii instituţiilor financiare sunt cei mai mediatizaţi CEO în ziarele româneşte, dintre aproape 7.000 de articole în care apar directorii de companii, 42% sunt de la bănci, potrivit raportului "Cei mai mediatizaţi CEO din economia românească", realizat de mediaTRUST:
Radu Gheţea ocupă locul întâi în topul celor mai mediatizaţi CEO din economia românească. Apariţiile îl citează în calitate de preşedinte al Asociaţiei Române a Băncilor şi de preşedinte al CEC Bank. În ziua de 13 iunie 2012 Radu Gheţea a înregistrat cele mai multe menţiuni, în articole ce au avut ca subiect reducerea perioadei de interdicţie a clienţilor cu restanţe introduşi în Biroul de Credit, precum şi recapitalizarea băncilor.
Al doilea CEO după numărul de apariţii în media este Steven van Groningen. Preşedintele Consiliului Investitorilor Străini şi al Raiffeisen Bank România. Steven van Groningen a fost menţionat în articole cu privire la criza politică şi acţiunile clasei politice care au avut ca efect scăderea încrederii consumatorilor şi investitorilor. Preşedintele Raiffeisen Bank a avut cele mai multe apariţii în data de 10 iulie 2012.
Mariana Gheorghe, directorul general executiv al Petrom, se află pe locul trei în topul celor mai mediatizaţi CEO, înregistrând 46 de apariţii în publicaţiile monitorizate de mediaTRUST. Articolele, în care aceasta a fost citată, au avut ca subiect profitul de un miliard de euro obţinut în ultimul an de austriecii de la Petrom, şi anunţul acestora despre efectuarea unor investiţii suplimentare pe termen lung şi mediu.
Adamescu, cele mai multe apariţii negative
Alexander Adamescu, CEO Astra Asigurări, a avut