13, 150 km, artere cu şase benzi, tuneluri, şosele suspendate. Un cost estimat de 6.832.698. 195 lei. Sunt câteva dintre caracteristicile primei porţiuni din „Autostrada Urbană” a lui Oprescu care va lega şos Virtuţii de şos Colentina şi care ar trebui să primească undă verde astăzi de la „Parlamentul” Capitalei.
Potrivit proiectului, soluţia aprobată deja de specialişti prevede un sistem rutier cu următoarea configuraţie: va porni din zona Lacului Morii, de la intersecţia dintre şos Virtuţii-Calea Giuleşti o arteră aeriană la o înălţime de trei metri faţă de sol, în lungul bulevardului Constructorilor.
Apoi peste triajul Chitila, şoseaua va continua la nord de calea ferată, de-a lungul Bd. Poligrafiei cu un drum expres cu şase benzi, câte trei pe sens şi cu separator median.
Prima porţiune din „autostrada suspendată a lui Oprescu" va merge şi pe sub pământ în zona Bd Poligrafiei-str. Avionului unde vor apărea două tuneluri cu câte trei benzi pentru fiecare sens.
Şoseaua va deveni apoi din nou aeriană pe sectorul str. Avionului-Şos Petricani şi va continua cu două artere de o parte şi de alta a căii ferate pe sectorul Şos Petricani-Şos Colentina unde va reveni la sol. Dacă membrii Consiliului General îşi dau votul astăzi urmează stabilirea licitaţiei pentru alegerea constructorului.