Agricola Bacău a vândut în primele opt luni ale acestui an peste 410 tone de salam de Sibiu, cu aproape 7% mai mult decât în perioada similară a anului 2011, înregistrând o cifră de afaceri pe acest sortiment de 17,7 milioane de lei.
"Volumele de salam de Sibiu comercializate în primele 8 luni ale acestui an depăşesc cu puţin 410 tone, fiind cu aproape 7% mai mari decât cele din perioada similară a anului 2011. Valoric, procentul de creştere este de 17%, iar cifra de afaceri pe care o dezvoltăm din sortimentul Salam de Sibiu atinge în primele opt luni ale acestui an 17,7 milioane lei", a subliniat Angelica Şmil, directorul Salbac, companie din Grupul Agricola Bacău specializată în producerea de salamuri crud-uscate şi preparate fiert-afumate.
Potrivit ultimului raport de retail audit al Nielsen România, în perioada iunie - iulie 2012, salamul de Sibiu Agricola Bacău a înregistrat un nou record pe piaţa internă, atingând o cotă de piaţă de 53,2% din punct de vedere valoric (49,2% în volum) în total segment salam de Sibiu comercializat în România.
Totodată, salamul de Sibiu Agricola Bacău şi-a majorat cota de piaţă deţinută cu aproape 9% faţă de iulie 2011, când s-a poziţionat la 45% cotă de piaţă valorică şi 42% în volum.
Potrivit raportului, brandul Agricola este lider în categoria salamurilor crud-uscate pe piaţa din România, în această vară, cu 16,4% cotă valorică, respectiv 12,2% în volum.
Vânzările la categoria salamuri crude uscate şi preparate din carne fierte afumate Agricola Bacău, au crescut, valoric, în prima jumătate a acestui an cu 10,4 % faţă de aceeaşi perioadă din 2011. Grupa salamurilor crud-uscate înregistra la 6 luni vânzări în creştere cu 14%, în vreme ce preparatele fiert-afumate au marcat o uşoară scădere în volum. Este evidentă orientarea consumatorilor către produse considerate