Daniel Piftor Iesenii reclama tot mai des furnizorul de gaz si energie electrica. O mare parte din teancul de plangeri de pe masa inspectorilor de la Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi sunt indreptate impotriva companiei E.ON. Astfel, de la inceputul anului, a fost inregistrat un numar de 125 de reclamatii legate de E.ON Gaz Distributie si E-ON Energie electrica. Nemultumirile iesenilor sunt legate, in principal, de sistarile de gaz si de energie electrica. "De la inceputul anului pana in prezent s-au inregistrat 125 de reclamatii impotriva E.ON Gaz si E.ON Energie. Dintre acestea, 103 se refera la intreruperile de gaz si energie electrica", a declarat Daniel Piftor, comisarul-sef al CJPC Iasi.
Compania E.ON tergiverseaza raspunsul pe care trebuie sa-l furnizeze OPC-ului, motiv pentru care se intarzie si raspunsul catre petenti. Termenul legal in care comisarii de la Protectia Consumatorului sunt obligati sa furnizeze rezultatul anchetei este de 30 de zile, cu posibilitatea de prelungire de 15 zile. Reprezentantii OPC sustin ca, in mare parte, nemultumirile iesenilor legate de furnizorul de gaz si energie sunt justificate. "Pentru un punct de vedere din partea E.ON asteptam si 30 de zile. Daca un petent vine cu o reclamatie, in loc sa-i dam un raspuns, trebuie sa dam prelungire. O mare parte din aceste reclamatii au fost intemeiate", a mai declarat Piftor.
Daniel Piftor Iesenii reclama tot mai des furnizorul de gaz si energie electrica. O mare parte din teancul de plangeri de pe masa inspectorilor de la Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi sunt indreptate impotriva companiei E.ON. Astfel, de la inceputul anului, a fost inregistrat un numar de 125 de reclamatii legate de E.ON Gaz Distributie si E-ON Energie electrica. Nemultumirile iesenilor sunt legate, in principal, de sis